باید خدمت به مساجد را افتخار بدانیم

پیرسبزی مکارم اخلاقی را زینت اسلام دانست و گفت: ما باید به عنوان خادمان مساجد، خدمت به این مکان مقدس را افتخار بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (30 تیر ماه) در دیدار کارکنان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد مسجد را امن ترین مکان در روی زمین دانست و اظهار کرد: وقتی این مکان امن است، باید افراد فعال در این محیط امن با وظایف و مسئولیت های خود آشنا باشند.

 

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه اتفاق های خوب برای سرنوشت انسان از مسجد رقم خورد، گفت: اعضای ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد از خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و دارای جایگاه خاصی در این مجموعه هستند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خود را همیشه مدیون حوزه فرهنگ می داند، یادآور شد: باید پایبند اخلاقیات مسجدی بوده و ظرفیت انتقادپذیری خود را بالا ببریم.

 

پیرسبزی مسئولیت ها را زودگذر دانست و اضافه کرد: باید فعالیت ها براساس سیاست های ابلاغی انجام گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکارم اخلاقی زینت اسلام بوده و ما باید به عنوان خادمان مساجد، خدمت به این مکان مقدس را افتخار بدانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه کارکنان مساجد باید متفاوت تر از سایر اداره ها و سازمان ها باشد.

 

گفتنی است در این نشست صمیمی، کارکنان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسائل مختلف حوزه کاری پرداختند.

کد خبر 951000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha