۳۰ برنامه شاخص بزرگداشت اقامه نماز جمعه در گیلان برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام عادلی از برگزاری حدود ۳۰ برنامه شاخص بزرگداشت اقامه نماز جمعه در گیلان تا پنجم مرداد خبر داد.

حجت‌الاسلام «ولی عادلی» با اشاره به پنجم مرداد سالروز آغاز اقامه نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی و ضرورت گرامیداشت این روز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: هرساله به این مناسبت برنامه‌هایی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ابلاغ و در استان‌ها اجرایی می‌شود.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از تشکیل ستاد بزرگداشت اقامه نماز جمعه در چهار سطح ملی، استانی، شهرستانی و شهری خبرداد و افزود: ستاد استانی بزرگداشت اقامه نماز جمعه به ریاست آیت الله«رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان و عضویت «ارسلان زارع» استاندار و مدیران دستگاه‌های مرتبط با شبکه امامت تشکیل شد.

 

وی با اشاره به برگزاری قریب به ۳۰ برنامه شاخص در بزرگداشت سالروز اقامه نماز جمعه در سراسر استان تصریح کرد: این برنامه‌ها در سه بازه زمانی مشخص سوم مرداد و پنجم مرداد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عادلی جریان‌سازی پیرامون بازآفرینی هویت نمازجمعه و ارتقا ظرفیت هدایتگری نهاد نمازجمعه را از اهداف برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: مخاطبین این برنامه‌ها عموم مردم از جمله نخبگان، اندیشمندان و جوانان هستند.

 

 

کد خبر 951080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha