دفاع مقدس گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران است

امیر فهمیده دفاع مقدس را گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران دانست و افزود: تقویت فرهنگ ایثار و جهاد مهم ترین گام در رفع مشکلات امروز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده  قاسم زاده» امروز(۳۰ تیر) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان لرستان، اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهداو جانبازان و ایثارگران، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون شهیدان است.

 

وی دفاع مقدس را گنجینه ای عظیم همیشگی برای ملت ایران داست و ابراز کرد: دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه در مقطعی از تاریخ انقلاب به وقوع پیوست اما ما می‌توانیم صدها سال از گنجینه دفاع مقدس بهره‌برداری کنیم.

 

امیر قاسم زاده ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در سایه فرهنگ بسیج مردمی دفاع مقدس را مردمی کرد.

 

وی افزود: ملت ایران اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح به زیبایی در کنار هم جنگیدند و دفاع مقدس را خلق کردند.

 

امیر قاسم زاده تصریح کرد: مردم با لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مرجع تقلید، به زیبایی در کنار هم و با اتحاد از کیان نظام اسلامی ایران دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی می تواند همه تاریخ را تغذیه کند، اظهار داشت: یکی از اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که فرهنگ غنی ایثار و شهادت توسط بزرگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت ثبت و ضبط شود.

 

امیر قاسم زاده با اشاره به اهمیت تالیف کتاب برای حفظ  دستاوردهای دفاع مقدس و سیره و منش شهدا، افزود: هر استان موظف است سالیانه ۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس تالیف کند.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در شعار سال، گفت: تلاش برای تحقق شعار سال بستر رفع مشکلات است.

 

امیر قاسم زاده با بیان اینکه تحقق شعار سال از مسیر فرهنگ جهاد می‌گذرد، عنوان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار بستر رفع بسیاری از مشکلات است.

 

کد خبر 951216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha