حمایت از  آسیب دیدگان کرونا در دستور کار شهرداری مشهد قرار دارد

کلائی با اشاره به این که شهرداری مشهد در کنار ضد عفونی کردن معابر، اماکن و ناوگان حمل ونقل عمومی تلاش کرد تا از آسیب دیدگان کرونا حمایت کند، گفت:در اجرای مرحله اول طرح مواسات مشارکت کردیم و ۶۵ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(31 تیر) در مراسم آغاز دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: با شیوع ویروس کرونا شهرداری مشهد نیز وارد عمل شد؛ شهرداری مشهد در کنار ضد عفونی کردن معابر، اماکن و ناوگان حمل ونقل عمومی تلاش کرد تا از آسیب دیدگان کرونا حمایت کند.

 

شهردار مشهد با اشاره به عملیاتی شدن ارائه تخفیف در عوارض کسب و پیشه، اجاره غرفه های متعلق به شهرداری مشهد و مواردی از این دست؛ افزود: برای حفظ سلامت همکاران فعال در حوزه پسماند، خطوط تفکیک زباله های خشک تعطیل شد؛ برای کارگران فصلی نیز که در ابتدای سال دچار مشکل شده بودند، راهکارهای حمایتی در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: هم چنین با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه امام رضا(ع) در اجرای مرحله اول طرح مواسات مشارکت کردیم و 65 هزار بسته معیشتی که از سوی مدیریت شهری تهیه شده بود میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

 

شهردار مشهد تصریح کرد: در چهارچوب و تصمیمات قرارگاه مواسات اقدامات خود را ادامه می دهیم؛ باید هرکاری که از دستمان بر می آید جهت خدمات رسانی به مردم و گذر از وضعیت کنونی انجام دهیم، همه دستگاه ها باید درکنار یکدیگر باشند تا بتوانیم با هماهنگی و همدلی از این وضعیت عبور کنیم.

کد خبر 951562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha