شبکه برق خمین اصلاح و بهینه سازی شد

ابراهیم نژاد از از اصلاح و بهینه سازی ۱۴۰ کیلو متر شبکه برق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مهدی ابراهیم نژاد» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اصلاح و بهینه سازی شبکه برق منطقه  گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران 140 کیلومتر از شبکه برق شهرستان خمین اصلاح و بهینه سازی شد.

 

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین تعمیر 100 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تعمیر 7  دستگاه ترانس در سطح شهرستان را از جمله فعالیت های انجام شده در این راستا دانست و افزود: اصلاح و تعویض شبکه فرسوده روستایی به میزان 9 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ، نصب 70  اصله پایه و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی، از دیگر فعالیت های انجام شده طی سال جاری در این شهرستان بوده است.

 

وی همچنین به نصب 12 دستگاه ترانس به منظور تامین برق مشترکین جدید در سطح شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: رفع ضعف ولتاژ حدود 500 مشترک در چندین نقطه از سطح شهر خمین، نصب 15 عدد کنتور هوشمند فهام جهت مشترکین دیماندی صنعتی نیز از فعالیت های انجام شده بوده است.

 

این مام مسئول تعویض و سرویس 2 هزار و 400  عدد پایه چراغ جهت اصلاح روشنایی معابر شهر و روستا و فروش 230 انشعاب را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا در شهرستان خمین دانست.

 

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین در بخش دیگری از سخنانش به انعقاد 150 مورد تفاهم نامه با مشترکین دیماندی در راستای عبور از فصل پیک بار اشاره کرد و گفت: تعویض 100 کنتور معیوب مشترکین، تعویض 80 کنتور آنالوگ به دیجیتال و جمع آوری تعداد 40 مورد انشعابات غیر مجاز در سطح شهر و روستا از فعالیت های اجرا شده جهت کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق در شهرستان خمین بوده است.

 

ابراهیم نژاد ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق گفت: مصرفه بهینه انرژی سبب جلوگیری از هدر رفت انرژی و کمک به ما در ارایه خدمات هر چه بهتر می شود.

کد خبر 951567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha