راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی یکی از راه‌های درآمد پایدار برای بقاع متبرکه و موقوفات

حجت الاسلام ناصر جوانبخت گفت: با راه اندازی نیروگاه های خورشیدی در بقاع متبرکه و موقوفات می توانیم در زمینه تولید حرکتی مستمر و درآمدی پایدار داشته باشیم.

«حجت الاسلام ناصر جوانبخت» در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی می تواند درآمد زایی خوبی به دنبال داشته باشد که در این زمینه شرکت توزیع نیروی برق استان  دست یاری به سوی ما دراز کرده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: اکنون که زمینه رونق وقف برای ما فراهم است می توانیم در راستای منوات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید نام سال جاری نیز هست، با راه اندازی نیروگاه های خورشیدی به در آمد پایداری از جانب وقف می رسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: زمانی که درآمد کافی داشته باشیم می توانیم به راحتی و با قدرت بیشتر به وظایف اصلی سازمان همچون  ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلام و اهل بیت (ع)، اطعام، عزاداری، کمک به دارو و درمان نیازمندان است، جامه عمل بپوشانیم.

 

این مسئول ادامه داد: با ایده های نو و اندیشه های مولد می توانیم مردم را هر چه بیشتر به وقف راغب کنیم.

 

جوانبخت با بیان اینکه وقف چشمه جاری بسیار گسترده ای است که انواع گوناگونی دارد، تصریح کرد: هم اکنون در آذربایجان غربی بیش از ۶ هزار موقوفه و حدود ۱۶ بقعه متبرکه و امامزاده وجود دارد که می توان از این ظرفیت به خوبی در راستای کمک به توسعه کشور استفاده کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با این حرک و عقد تفاهمنامه بتوانیم قدمی ناچیز در راستای توسعه کشور برداریم.

کد خبر 951573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha