اختتامیه چهارهمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در فضای مجازی برگزار می شود

مقدم با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در البرز گفت: اختتامیه چهارهمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در جمع خبرنگاران گفت: اختتامیه چهارهمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: بنابر هماهنگی های صورت گرفته و بر اساس چارت معین شده زمان اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان اسفندماه سال گذشته باید برگزار می شد.

 

وی افزود: متاسفانه به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا و روند صعودی آن استان البرز در وضعیت قرمز قرار گرفت و از این رو اختتامیه این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی توضیح داد: راهبرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در شرائط کنونی، بهره برداری از فضای مجازی در جهت برنامه های فرهنگی و هنری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: روز نخست مردادماه سال جاری، آئین اختتامیه این برنامه از ساعت 21 تا 22 به صورت زنده در فضای مجازی اجرا می گردد.

 

مقدم مطرح کرد: فضای مجازی یکی از راهبردهای ارتباطی در جهت اجرا برنامه های فرهنگی و هنری است که با در نظر گرفتن نظر کارشناسان در این عرصه می توان شاهد رشد برنامه ها و بهینه سازی اهداف عالی فرهنگی بود.

 

 

کد خبر 951594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha