بهره برداری از فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی

کریمی از بهره برداری از فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد.

« غلامرضا کریمی» ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و تاکید بر تبیین فرهنگی جهاد و شهادت و ایثار در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان به زودی به بهره برداری می رسد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان نیزبه زودی تکمیل می شود که فضای مناسبی برای برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

وی با اشاره به گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، ادامه داد: گام دوم کنگره باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد چرا که اکنون در چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و باید در این مرحله بیش از پیش به تبیین فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم و نسل جوان و نوجوان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به جهت اهمیت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس کلیه کمیته ها،کار گروه ها و اجلاسیه های این کنگره ملی باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا داشته باشند، اظهار کرد: دفاع مقدس که نماد غرور و غیرت بزرگ مردان ایرانی و یک واقعه تاریخی مهم در تاریخ ایران اسلامی است که باید گرامیداشته شود.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از یک هزار برنامه گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس به جهت شرایط کرونایی در فضای مجازی و با محوریت تولید محتوا انجام می شود، ادامه داد: برخی از برنامه ها را نیز می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت معاونت بهداشت در فضای حقیقی برگزار کرد.

 

کریمی تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان را از مهمترین برنامه های چهل سالگی انقلاب دانست و بیان کرد: تقدیر از این عزیزان وظیفه همگانی است چرا که ما آرامش و امنیت امروز را مدیون این عزیزان و خانواده هایشان هستیم.

کد خبر 951601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha