دیدار با خانواده های معزز شهدا سعادت است/ سه شنبه های تکریم نهادینه شده است

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه از زمان اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم استقبال عمومی بسیار خوبی از اجرای این طرح در مناطق مختلف استان صورت گرفته است، گفت: دیدار با خانواده های معزز شهدا سعادتی بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ظهر امروز(۳۱ تیر) در چهارمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «نورمحمد بابایی» اظهار کرد:  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در طول این ۴ هفته از برگزاری آیین سه شنبه های تکریم  همراهی و همدلی فراوانی را در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان داشته اند.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم هر هفته روزهای  سه شنبه به منظور دیدار و سرکشی از خانوادهای معظم شهدا با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی برگزار می شود، تصریح کرد: وظیفه ماست در تمام اوضاع و احوال در خدمت خانواده های  شهدا باشیم و  خود را خدمتگزار خانواده های شهدا بدانیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: امنیت، ثبات و آرامش امروز ما مدیون آرمان های امام راحل و خون شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس است، شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز آنان صاحبان اصلی این انقلاب هستند و  دیدار با خانواده های معزز شهدا سعادتی بزرگ و در واقع فرصتی برای بهره بردن از شمیم شهادت است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به جاویدالاثر بودن شهید بابایی، ابراز کرد: صبر و پایداری ویژه ای که مادر شهید در طول این سال ها از زمان جاویدالاثر شدن ایشان تحمل کرده اند که قابل وصف نیست و  انشاالله به امید خدا خبری از این شهید گرامی نیز به زودی به خانواده برسد.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: در برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود که برنامه سه شنبه های تکریم در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به منظور دیدار با خانواده های معظم شهدا در سطح محلات و مساجد برگزار شود و امید است که این برنامه بتواند نقش مهم و موثری در ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

گفتنی است در این آیین معنوی از مادر شهید « نورمحمد بابایی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 951609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha