اجرای طرح هرخانه یک کارگاه به همت بچه‌های مسجد امام سجاد(ع)

بناگر گفت: شهروندان آملی که توانایی دوخت ماسک به‌صورت رایگان رادارند از طرف مسجد امام سجاد(ع) پارچه و کش در اختیارشان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان به شرکت در طرح دوخت ماسک رایگان به شماره ۰۹۳۰۱۲۰۷۵۱۴ در واتساپ یا ایتا پیام ارسال نمایند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به اوج‌گیری مجدد کرونا در استان مازندران به‌ویژه شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری برای حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا هستیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل بابیان اینکه نیروهای جهادی این کانون از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا در سال گذشته برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد باهدف جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس با برنامه‌ریزی دقیق در دو بخش برادران و خواهران وارد عمل شدند، افزود: به‌منظور اهمیت تهیه، تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی بین شهروندان و اهالی روستاهای آمل به‌ویژه نیازمندان تاکنون17هزار ماسک بهداشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل تهیه و توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به سفارش‌ رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جهت وضعیت قرمز بودن شهرستان آمل در بحث کرونا و اینکه یکی از بهترین روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ، استفاده از ماسک در اماکن عمومی است ازاین‌رو تلاش داریم با همکاری بچه‌های مسجد امام سجاد(ع) خط  تولید خانگی ماسک را مجدداً راه‌اندازی کنیم.

 

بناگر افزود: شهروندان آملی که توانایی دوخت ماسک به‌صورت رایگان رادارند از طرف مسجد امام سجاد(ع) در قالب طرح هر خانه یک کارگاه تولید ماسک، پارچه و کش در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

 

وی به همت والای حجت‌الاسلام «میثم بابایی» امام جماعت جهادی کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل که همانند کادر پزشکی و پرستاران برای رسیدگی به بیماران کرونایی در جبهه مقابله با کرونا قرار دارند و برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی ایثار می‌کند اشاره کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح دوخت ماسک رایگان جهت همکاری به شماره ۰۹۳۰۱۲۰۷۵۱۴ در واتساپ یا ایتا  پیام ارسال نمایند.

 

کد خبر 951636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha