هنر بهترین ابزار انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است

سردار عبدالله پور با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است گفت: گیلان ظرفیت مناسبی جهت مشارکت در حوزه سینمای مقاومت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۳۱ تیر) در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه گیلان ظرفیت مناسبی جهت مشارکت در حوزه سینمای مقاومت دارد گفت: روایت‌ها و سوژه‌های گوناگونی در حوزه ایثار و مقاومت در گیلان وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به فیلم تبدیل کرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است و باید تلاش کنیم تا با استفاده از ابزار روز، جوانان را به سمت مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دعوت کنیم.

 

«کامیار مهدی‌پور» نیز بر لزوم بهره‌مندی و آشنایی مردم با حوزه سینمای دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: دو دستگاه سینمای سیار جهت اکران فیلم‌های حوزه ایثار و مقاومت در اماکنی که دسترسی به سینما ندارند، تهیه شده است.

 

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به استقبال ساکنان مناطق روستایی از فیلم‌های اکران شده حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های هنری و با بهترین کیفیت ممکن در جامعه ترویج شود.

 

 

کد خبر 951641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha