ضرورت تقویت فرهنگ کار در جامعه و رفع مشکل بیکاری جوانان

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت تقویت فرهنگ کار در جامعه و رفع مشکل بیکاری جوانان تدکید کرد و گفت: باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(31تیر) در دیدار با مدیر و کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد به مناسبت روز ملی مهارت، اظهار داشت: مهارت اموزشی از مؤلفه های مهم اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: مهارت آموزی جوانان می تواند فرصتی برای شکوفایی استعداد نسل جوان باشد و به رفع مشکل بیکاری جوانان کمک کند.

 

وی به نقش سازمان‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه مهارت آموزی نسل جوان اشاره کرد و گفت: گرچه ایجاد اشتغال از وظایف این سازمان نیست، بلکه می تواند در سایه مهارت آموزی به اشتغال جوانان کمک کند.

 

حجت الاسلام حسینی به جایگاه کار و کارگر در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ کار تقویت شود، جوانان باید به سمت اشتغال هدایت شوند و مشکلات و معضل بیکاری جامعه را برطرف کرد.

 

وی افزود: مهارت آموزی جوانان باید به گونه ای باشد که پس از فارغ التحصیل شدن تجربه لازم برای ورود به عرصه کاری را داشته باشند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه بروجرد به ضعف فرهنگ کار در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ کار باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی تقویت شود.

کد خبر 951729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha