شهادت عضو حزب‌الله و ترس در سرزمین‌های اشغالی

صهیونیستها از حمله تلافی نیروهای حزب الله تمام مرخصی های نظامیان خود را لغو کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، رسانه های اسرائیلی می گویند نیروهای نظامی این رژیم بعد از شهادت یکی از اعضای حزب الله در خاک سوریه در آماده باش کامل به سر می برند. صهیونیستها از حمله تلافی نیروهای حزب الله تمام مرخصی های نظامیان خود را لغو کرده اند.

 

حزب الله روز سه شنبه در بیانیه ای گفت كه یكی از اعضای آن علی كامل محسن شب قبل در جریان حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب دمشق به شهادت رسیده است.

 

تلویزیون دولتی سوریه اواخر روز دوشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه با موفقیت جنگنده های صهیونیستی را در آسمان دمشق مورد هدف قرار داده است.

 

به گفته سخنگوی ارتش سوریه ، جنگنده های اسرائیلی بر فراز ارتفاعات جولان سوریه پرواز کردند و چند راکت به پایگاه نیروهای حزب الله در جنوب دمشق شلیک کردند که در جریان این حمله یکی از نیروهای حزب الله به شهادت رسید.

 

آژانس خبری رسمی سوریه سانا گفت: این حمله اسرائیلی حداقل هفت سرباز سوری را زخمی کرد. ناظر حقوق بشر سوریه (SOHR) تعداد تلفات را پنج نفر اعلام کرد.

 

پس از آن که جنبش مقاومت لبنان روز سه‌شنبه شهادت محسن را اعلام کرد ، رسانه‌های اسرائیلی از آماده باش کامل نیروهای نظامی خبر دادند.

 

حزب الله اعلام کرده است در صورت شهادت هر یکی از اعضای خود حملات تلافی جویانه شدیدی علیه صهیونیستها انجام دهد.

 

سوریه از مارس 2011 تحت حملات شبه نظامیان خارجی قرار گرفته است. دولت سوریه می گوید رژیم اسرائیل و متحدان غربی و منطقه ای آن در حال کمک به گروه های تروریستی تکفیری هستند.

کد خبر 951846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha