ثبت نام در مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر با برگزاری کمیسیون

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر از طریق برگزاری کمیسیون و بدون آزمون متقاضی می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علیرضا ذوالفقاری» صبح امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام حوزه های علمیه استان کشور برای تکمیل ظرفیت و شرایط خاص با برگزاری کمیسیون و بدون آزمون داوطلبانی جذب می کنند.

 

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت آزادشهر  ادامه داد: برادران متقاضی واجد الشرایط برای تحصیل در مدارس علمیه در شهرستان آزادشهر می توانند به حوزه علمیه سفیران هدایت مراجعه کنند و با توجه به شرایط کمیسیون و بدون آزمون می توانند در این مدرسه علمیه ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه سفیران هدایت از دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جاری و سوم دبیرستان با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی با حداکثر سن 20 سال متقاضی می پذیرد.

 

وی افزود: از طریق کمیسیون و تکمیل ظرفیت شرایط خاصی نیز در نظر گرفته شده است و در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت متقاضیان با حداکثر 23 سال سن نیز می توانند ثبت نام کنند و حداقل نمره مدرک تحصیلی آنها باید 12 باشد.

 

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت آزادشهر ابراز داشت: دوره تحصیل در این حوزه علمیه پنج سال است و بعد از آن مدرک سطح دو به دانش آموختگان اهدا می شود و عزیزان پس از تحصیل می توانند در مقطع سطح سه نیز به صورت حضوری و غیر حضوری در این مدرسه علمیه تحصیل کنند.

 

کد خبر 951892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha