الگو قرار دادن شهدا برای هویت‌بخشی و هدایت جوانان شاخصه  «سه‌شنبه‌های تکریم»است

حجت الاسلام فاطمی بصیر الگو قرار دادن شهدا برای هویت‌بخشی و هدایت جوانان را یکی از شاخص های طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» عنوان کردوگفت: این طرح بعنوان طرحی ابتکاری و ارزشمند دارای ویژگی های بسیار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «مصطفی فاطمی بصیر» در دیدار با خانواده معظم شهید علی اصغر کلامی،طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای تکریم و زنده نگاه داشتن یاد و راه شهدا و تجلیل از خانواده شهدا را بسیار ابتکاری وارزشمند عنوان کردوگفت: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیاز‌های جامعه امروز است و در طرح «سه‌شنبه‌های تکریم »یکی از اهدافی که دنبال می‌شود الگو قرار دادن شهدا برای هویت‌بخشی و هدایت جوانان است.

 

امام جمعه شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه  طرح «سه شنبه های تکریم» گامی بزرگ در تجلیل از خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار جامعه است  اضافه کرد: این طرح در واقع محرکی برای ادامه فعالیت ما در زمینه دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان سرخه است که با وضعیت فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا باید با پروتکل های بهداشتی این برنامه ها صورت پذیرد.

 

وی با تأکید براینکه دیدار با خانواده معزز شهدا موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت می شودادامه داد: هر چند نمی توانیم حق شهدا را ادا کنیم اما با زنده نگاه داشتن یاد شهدا باید تمام تلاش خود را برای ادامه راه شهدای عزیز داشته باشیم.

 

حجت الاسلام فاطمی بصیربا اشاره به اینکه در شهرستان سرخه تجليل و ديدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار است اظهارداشت: این شهرستان علیرغم اینکه شهرستانی کوچک محسوب می شود اما شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با حضور پنج خانواده دارای دو شهید  نقش پررنگی را در نهضت انقلاب اسلامی دارد.

 

امام جمعه شهرستان سرخه برگزاری مراسم نکوداشت از شهدا را مورد انتظار دانست وافزود: همه دستگاه ها نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه دیدار و تکریم خانواده های شهدا یک افتخار است، خاطرنشان کرد: عرفی سیره و منش شهدا  و بیان زندگی نامه شهدا برای نسل جوان و نوجوان گامی مهم برای الگو سازی برای نسل جوان و نوجوان است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 951933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha