بقاع متبرکه و امامزادگان پناهگاهی برای عاشقان اهل بیت(ع) هستند

حافظ نیا گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور پناهگاهی برای عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) بوده و مومنین و زائرین با حضور در این اماکن متبرکه به آرامش روحی و روانی می‌رسند.

حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در حاشیه بازسازی ساختمان حرم مطهر و حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم (علیهماالسلام ) آستارا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: از تلاش های سال‌های اخیر اداره اوقاف و هیئت امنای امامزادگان و خادمین حرم تشکر می کنم.

 

امام جمعه آستارا اقدام خیرین بقعه ساز را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: عمران و آبادانی حرم نوادگان اهل بیت( علیهم السلام ) قطعا توسط انسان‌های خیرخواه و عاشق اهل بیت رقم می‌خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور پناهگاهی برای عاشقان اهل بیت بوده و مومنین و زائرین با حضور در این اماکن متبرکه به آرامش روحی و روانی می‌رسند.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا اذعان داشت:  انسان وقتی دل شکسته هست و از همه جا دل بریده به این تربت‌های پاک پناه می آورد و آرامش می گیرد.

 

وی یادآور شد: امامزادگان آستارا هم پس از تکمیل عملیات عمرانی و ساخت حسینیه، پذیرای مسافرین و زائرین خواهد بود و بیشتر می‌تواند مکانی جهت استفاده و اسکان افراد کم برخوردار جامعه باشد.

 

وی اظهار داشت: در اربعین حسینی این بارگاه مطهر و خادمین امامزادگان آستارا با برپایی موکب، پذیرای جمع کثیری از زائرین خارجی که قصد تشرف به کربلا را دارند است.

 

گفتنی است، حدود هزار و 400 متر مربع نازک کاری داخل حرم و یک هزار متر سربندی حسینیه و شبستان حرم امامزادگان قاسم و ابراهیم(ع) در حال اجراست که قسمت زیادی از هزینه این دو پروژه توسط یک فرد نیکوکار تامین شده است.

 

کد خبر 951957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha