ناظرین مجلس در مجامع و شوراها انتخاب شدند

نمایندگان مجلس ناظرین خود در شوراها و مجامع را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اداکه جلسه علنی امروز چهارشنبه (یک مرداد)مجلس شورای اسلامی عبدالحسین روح الامینی  را با ۱۱۵ رای و ملک فاضلی  را با ۱۰۶ رای به عنوان دو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کردند.

طبق رای نمایندگان فاطمه محمدبیگی با ۱۳۷ رای و علی اصغر باقرزاده با ۱۰۴ رای به عنوان ناظر مجلس در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات انتخاب شدند.

طبق رای نمایندگان پرویز اوسطی با ۱۲۴ رای از مجموع ۲۱۶ رای نمایندگان به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی آب انتخاب شد.

همچنین درادامه مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان را با ۱۴۳ رای از مجموع ۱۸۴ رای اخذ شده به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی انرژی انتخاب کردند.

 وکلای ملت سمیه رفیعی نماینده تهران  را با ۱۴۵ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت از محیط زیست انتخاب کردند.

همچنبن در ادامه  نمایندگان ،شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا را به ترتیب با ۱۵۱ و ۱۴۷ رای به عنوان ناظران مجلس در هیات عالی نظارت بر اجرای قانون نظام صنفی کشور انتخاب کردند.

در ادامه نمایندگان عباس مقتدایی  رار با ۹۹ رای و محسن علیزاده  را با ۹۶ رای به عنوان ناظران در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب کردند.

همچنین ابراهیم عزیزی با ۱۱۵ رای و عباس گلرو با ۱۰۴ رای به عنوان عضو در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی فلسطین انتخاب شدند.

همچنین در ادامه نمایندگان غلامرضا شریعتی را با ۱۳۶ رای و قدرت الله حمزه را با ۱۲۱ رای از مجموع ۱۸۷ رای ماخوذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی مدیریت بحران انتخاب کردند.

وکلای ملت عادل نجف زاده را با ۱۶۶ رأی  به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی هماهنگی ترافیک انتخاب کردند.

نمایندگان ،فاطمه مقصودی را با ۱۴۲ رای ، ابوالفضل ابوترابی را با ۱۰۳ رأی، محمود عباس زاده مشکینی را با ۷۲ رأی و علی اصغر خانی را با ۱۳۵ رأی از مجموع ۱۹۹ رأی اخذ شده به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران انتخاب کردند./

کد خبر 952012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha