معتادان متجاهر خرم آباد جمع آوری می شوند

سرهنگ دولتشاهی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر خرم آباد خبرداد و گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهر ستان خرم آباد طی هفته جاری برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(1 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: در قالب این طرح معتادان متجاهر جمع آوری می شوند.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای هفته جاری در خرم آباد تشدید شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون۴ نفر از خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 146 معتاد متجاهر ار سطح شهر خرم آباد با هدف ساماندهی جمع آوری شده اند.

 

دولتشاهی اذعان داشت: معتادان متجاهر جمع آوری شده از سطح شهر خرم آباد به منظور ترک اعتیاد تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد مجاز شده اند.

 

وی ادامه داد: در راستای مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ، مأمورین پس از انجام کار اطلاعاتی در ماه جاری موفق به شناسایی تعدادی از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان شدندم



دولتشاهی گفت: پس از شناسایی‌های صورت گرفته و رصد دقیق، مأمورین با هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی طی ۴ مرحله عملیات. موفق به دستگیری تعداد ۴ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در سطح محله‌ها شدیم و مقدار ۲ کیلو و ۸۴۹ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و ۴۸۴ عدد انواع قرص‌های روان گردان کشف و ضبط شد.



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از برخورد قاطع پلیس و  دتسگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت خبرداد و اظهار کرد: پلیس به مبارزه بی امان و قاطع خود با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد.

کد خبر 952060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha