پرداخت تسهیلات به ۱۱۳ واحد صنفی آسیب ‌دیده از کرونا در آستارا

آهنی گفت: تاکنون ۱۱۳ واحد صنفی مشمول دریافت تسهیلات آسیب‌ دیده از کرونا ویروس به بانک ‌های عامل شهرستان آستارا معرفی شده ‌اند.

«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: تاکنون ۱۱۳ واحد صنفی مشمول دریافت تسهیلات ویژه بنگاه ‌های آسیب ‌دیده از کرونا ویروس با اشتغال ۱۵۸ نفر، جهت پرداخت به بانک ‌های عامل شهرستان آستارا معرفی شده است.

 

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت بندر آستارا افزود: برای این واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا ویروس، ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است،تصریح کرد: به واحد‌های صنفی مشمول، بر اساس افراد شاغل بیمه شده تحت پوشش واحد خود برای هر نفر ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۲ درصد پرداخت می شود.

 

آهنی گفت: بر اساس شیوه نامه پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه ‌های آسیب دیده از کرونا ویروس، کلیه واحد‌های صنفی مشمول این طرح شامل رستوارن ‌ها، طباخی، قهوه‌ خانه، اغذیه فروشی، تالار پذیرایی، تولید و عرضه پوشاک، تولید و عرضه پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه هستند.

 

رییس اداره صمت بندر آستارا آخرین مهلت ثبت نام به منظور دریافت تسهیلات ویژه کرونا را ۵ مرداد اعلام کرد و افزود: واحدهای صنفی که حتی فاقد کارگر بیمه شده هستند که تا مهلت یاد شده می توانند به سامانه کارا به نشانی http://www.kara.mcls.gov.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام تسهیلات اقدام کنند.

 

آهنی از بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات ویژه کرونایی خواست در پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای صنفی همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

کد خبر 952117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha