شناسایی و معرفی کارکردهای واقعه غدیر در قالب ۵۱ برنامه در البرز انجام می شود

حجت الاسلام فتحی با اشاره به اهمیت واقعه غدیر و ضرورت معرفی آن گفت: شناسایی و معرفی کارکردهای واقعه غدیر در قالب ۵۱ برنامه در البرز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام فتحی» طی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که چهارشنبه 1 مرداد در بنیاد نهج البلاغه استان البرز برگزار شد گفت: واقعه غدیر به عنوان یک جریان با تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .... است.

 

دبیر بنیاد بین المللی نهج البلاغه در البرز افزود: شناسایی و معرفی کارکردهای غدیر یکی از رویکردهای اساسی و اصلی بنیاد بین المللی نهج البلاغه است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به هفته امامت و ولایت و گرامیداشت عید غدیر خم مطرح کرد: با توجه به شرائط کنونی که جامعه درگیر ویروس کرونا است بر این شدیم که بیشترین برنامه های فرهنگی را با بهره گیری از فضای مجازی برگزار کنیم.

 

 

این مفسر نهج البلاغه خوانی مطرح کرد: راه اندازی پورتال غدیر با هدف تقویت ارتباط با مردم، بهره برداری از نرم افزارهای تعاملی در جهت درک حقیقت واقعه غدیر و آموزش سبک زندگی زوجین در نهج البلاغه از محورهای این برنامه است.

 

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: طرح یکشنبه های علوی که با همت بنیاد بین المللی غدیر در البرز اجرا شد امروز قابلیت برپایی به صورت کشوری پیدا کرده است که در قالب قرائت یک صفحه نهج البلاغه پس از نماز مغرب و عشاء با محوریت 41 مسجد در سطح استان اجرا می شد.

 

دبیر بنیاد بین المللی نهج البلاغه توضیح داد: به منظور گرامیداشت هفته امامت و ولایت 51 برنامه فرهنگی، هنری و .... با هدف معرفی واقعه غدیر در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 952160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha