دعوت مدیرمسئول کانون سجادیه از شهروندان آملی برای پیوستن به پویش «چله زیارت عاشورا»

بناگر از شهروندان مؤمن و ولایی شهرستان آمل دعوت کرد باپیوستن به پویش همگانی زمزمه‌ی عاشورایی «چله زیارت عاشورا» تحت عنوان «هر خانه یک هیئت» به میزبانی کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع)، زمینه‌ساز عبور از بحران کرونا به مدد توسل و دعا باشند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، پیرامون اجرای پویش همگانی زمزمه‌ی عاشورایی «چله زیارت عاشورا» تحت عنوان «هر خانه یک هیئت» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) شهرستان آمل گفت: این پویش از امروز یکم مرداد مصادف با اول ذی‌الحجه آغاز و به مدت 40 شب تا 9 شهریورماه سال جاری هم‌زمان با روز عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل بابیان اینکه ایده اجرای این طرح از سخنان اخیر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پی شیوع کرونا و اهمیت خواندن دعا و نیایش در دستور کار بچه‌های مسجد امام سجاد (ع) قرار گرفت، افزود: رهبری (حفظه الله) فرمودند: «یکي از چيزهايي هم كه من مايلم تأكيد كنم، مسئله‌ي توسل و دعا است. ما از اول هم‌عرض كرديم كه در اين قضيه (مبارزه با کرونا) توسل عمومي خيلي چيز مهمي است.»

وی بابیان اینکه در این طرح شهروندان آملی به مدت 40 شب رأس ساعت 22 از منازل خود زیارت عاشورا را قرائت می‌کنند، اظهار کرد: مردم با مشارکت در پویش «چله زیارت عاشورا» رفع بلا و گرفتاری را از خداوند متعال مسئلت خواهند کرد.

 

بناگر با اشاره به اینکه ملت شریف ایران اسلامی در دوره‌های مختلف با توسل و توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) سختی‌ها را پشت سر گذاشتند، خاطرنشان شد: در این روزهای کرونایی قطعاً با دعای مردم از این شرایط سخت با موفقیت و سربلندی عبور خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 952196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha