کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت

صفری به کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت اشاره کرد و گفت: مسکن مهر با ۲۵ هزار جمعیت دارای سه مدرسه است که بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «بهرام صفری» امروز(چهارشنبه، ۱ مرداد) در شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش آغاز یک راه بزرگ و پیچیده  است.


رییس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است گفت: رشد، تغییر و تحول در آموزش و پرورش نیازمند هم‌فکری و همکاری همگان است.‌


صفری اذعان کرد: کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش ناحیه یک رشت بوده و در برخی از دروس از جمله فلسفه و اجتماعی کمبود دبیر داریم.‌


وی به کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت اشاره کرد و ادامه داد: مسکن مهر با ۲۵ هزار جمعیت دارای سه مدرسه است که بسیار کم است.


رییس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت اظهارکرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی برخی فضاهای آموزشی تخریب شده که نیازمند بازسازی است.


صفری با اشاره به پروژه های نیمه کاره عطا آفرین و مبرهن که از پروژه های مهم رشت است تصریح کرد: چند پروژه نیمه کاره آموزشی در رشت وجود دارد که به اعتبارات و توجه ویژه مسئولان نیاز دارد.


وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه است خاطرنشان کرد: تربیت انسان ها از این نهاد بوده و نخبگان و نیروهای فعال جامعه از این مجموعه به جامعه تحویل داده می شود و لذا باید نگاه دولت به این سیستم بیش از پیش باشد.

کد خبر 952207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha