همه مددجویان هلیلانی تا پایان سال صاحب مسکن می شوند

موسی نژاد با بیان اینکه تا پایان سال جاری همه مددجویان تحت پوشش شهرستان هلیلان صاحب مسکن می شوند، گفت: در ۲ سال گذشته بیش از ۱۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان هلیلان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام امروز(۱ مرداد) در مراسم در آیین واگذاری  ۶۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان های چرداول و هلیلان خوشبختانه بر اساس تفاهم نامه هایی که بین کمیته امداد و سپاه به امضاء رسیده است تعداد  112 واحد مسکونی از این پروژه ها با همکاری بسیج سازندگی سپاه ساخته شده است.

 

وی همچنین گفت: با توجه به  میزان بالای محرومیت در شهرستان هلیلان و توجه ویژه کمیته امداد به این منطقه ، در سه سال گذشته بیش از یک هزار واحد مسکونی در شهرستان هلیلان توسط  کمیته امداد گاز کشی شده و در همین مدت نیز  ۲۰۰ مورد  تعمیرات مسکن انجام شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته همه خانواده های مددجوی بالای ۲ نفر در شهرستان هلیلان تا پایان امسال صاحب مسکن می شوند.

 

موسی نژاد افزود: تعداد خانواده های فاقد مسکن یک و دو نفره این شهرستان نیز 12 نفر بوده که در صورت مشارکت خیرین و دستگاه های دیگر و فراهم شدن زمین، این مددجویان نیز به زودی صاحب مسکن شوند.

 

وی به موضوع اشتغال نیازمندان شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: در مدت سه سال گذشته توسط کمیته امداد و با مشارکت بانک ها بیش از 400 فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اشتغال گریزی و عدم استقبال مددجویان این شهرستان از فرصت های ایجاد اشتغال را یکی از موانع در راه توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال مددجویان این شهرستان و حتی بیکاران غیر مددجو، آمادگی داریم برای این خانواده ها با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شغل ایجاد کنیم.

 

 گفتنی است این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان در شهرستان هلیلان  برگزار شد.

کد خبر 952242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha