اعمال محدودیت هایی کرونایی با قرار گرفتن شهرستان شیراز در وضعیت قرمز

حقیقی گفت: با قرار گرفتن فارس و به تبع آن شهرستان شیراز در وضعیت قرمز کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (چهارشنبه 1 مرداد) در جلسه ستاد کرونای شهرستان شیراز گفت: بسیاری از استان ها در حال حاضر در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند که فارس نیز در شمار آنها قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز افزود: در این شرایط لازم است تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد کاهش آمار ابتلا و فوتی در استان باشیم.

وی اضافه کرد: برای اعمال فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی به همکاری تمامی دستگاه ها و اداره های شهرستان شیراز نیاز داریم و با متخلفانی که از محدودیت ها سرپیچی کنند نیز برخورد قانونی خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی، همایش، سمینار، رویدادهای اجتماعی و مردمی و تجمعات خانوادگی مانند مراسم عروسی و عزا در تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد جایگاه های سوخت شهرستان نیز افزایش خواهد یافت و رستوران ها تنها به صورت بیرون بر امکان فعالیت دارند.

حقیقی اعلام کرد: فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها در شهرستان شیراز نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و تیم های نظارتی نیز به اصناف مختلف سرکشی خواهند کرد.

کد خبر 952248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha