تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت کوشی انسان های با ایمان است

غیاثی راد گفت: تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت کوشی انسانهای با ایمانی است که در عرصه پاسداری از ارزش های الهی، لحظه ای درنگ نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در آستانه سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد و تکریم خانواده شهدای این عملیات، سردار غیاثی راد نماینده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید «رضا یحیایی» از شهدای استان مرکزی در عملیات مرصاد، سالروز شهادت این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

 

وی در این دیدار گفت: بی شک تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت کوشی انسانهای با ایمانی است که در عرصه پاسداری از ارزش های الهی، لحظه ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت های سنگین خویش پاسخگو بوده اند.

 

غیاثی راد افزود: خدمت صادقانه و ولایت مدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدر و منزلتی دارد که تنها خداوند تبارک و تعالی می تواند پاداش واقعی آن را عطاء فرماید.

 

لازم به ذکر است،‌سردار داود غیاثی راد طی تقدیر نامه ای از اقدامات ارزشمند برادر «فرشاد صید احمدی» رئیس شعب بانک‌های رفاه استان مرکزی در اجرای برنامه های سرکشی و ضیافت برای خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 952256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha