۱۷۰ طرح نیمه تمام آموزشی و پرورشی در خراسان جنوبی وجود دارد

چاوشان گفت: در حال حاضر ۱۷۰ طرح نیمه تمام آموزشی و پرورشی در سطح استان با ۵۰۴ کلاس درس در حال احداث است که برای تکمیل نیازمند ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود چاوشان» صبح امروز (۲ مرداد) در نشت مشترک معاونین اداره کل با مدیران آموزش و پرورش شهرستان های مناطق که در اردوگاه گزند شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح آجر به آجر  مبلغ 15 میلیارد تومان اعتبارات خرد خیرین نیکوکار استان جذب شده است.

 

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 170 طرح نیمه تمام  آموزشی و پرورشی در سطح استان با 504 کلاس درس در حال احداث است که برای تکمیل نیازمند 210 میلیارد تومان اعتبار است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد طرح آموزشی و پرورشی 20 طرح دولتی و مابقی پروژه های نیمه تمام استان با مشارکت خیرین نیکوکار احداث می شود.

 

۱۸ آموزشگاه در درمیان احداث می شود

«محمد علی واقعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه عملیات احداث ۱۶ آموزشگاه با کلاس ۴۰ درس  در دست اجرا است، اظهار کرد: زیربنای این مدارس ۲ هزار و ۶۰۰متر مربع است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی بیان کرد: تحقق اهداف سند تحول و برقراری عدالت آموزشی بین تمام دانش آموزان دختر و پسر استان مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در سال جاری است.

 

واقعی بر استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان در راستای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: در شورای پروژه ی مهر باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا ضمن نشاط افزایی مراسم شاهد کاهش دغدغه های اولیا و دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا ویروس باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: تجهیز و توسعه ی اردوگاه های دانش آموزی زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در بین دانش آموزان است.

 

 

 

 

کد خبر 952279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha