۷۹۵ کلاس اولی در سامانه سنجش سلامت جسمانی نوبت گیری کردند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شیروان گفت: تاکنون تعداد ۷۹۵ کلاس اولی در سامانه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی اقدام به نوبت گیری کرده اند.

«صغری نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: از مجموع کل ۷۹۵ کلاس اولی که در سامانه سنجش نوبت گیری کردند ۴۵۰ نفر در شهر و ۳۴۵ نفر در روستا هستند.

 


 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: تاریخ و ساعت حضور نوآموزان مشخص شده است و ضمن اینکه تعداد هزار و ۵۲۱ نفر از کلاس اولی ها در سال گذشته سنجش شده اند و نیازی به حضور به پایگاه را ندارند.

 

نوری عنوان کرد: این طرح در 25 پایگاه روستایی و یک پایگاه شهری با پوشش بیش از سه هزار نفر فعالیتش را آغاز کرده است.

 


نوری با اشاره به افتتاح پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان شیروان خاطر نشان کرد: حفظ و ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری ها، شناسایی میزان شیوع اختلالات، تهیه شناسنامه الکترونیک سلامت، پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها، شناسایی و تشخیص به موقع و حایدهی مناسب دانش آموزان در مدارس از اهداف طرح سنجش است.

 


وی اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را یکی از معیار های بسط عدالت آموزشی دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت طرح سنجش و نقش آن در آینده دانش اموزان و فرزندان نیاز است این طرح با تعامل و هماهنگی تمامی ارگان ها و با رعایت حال ارباب و رجوع و دانش اموزان عزیز ، در نهایت دقت و به صورت تخصصی دنبال شود.

 


معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شیروان به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در پایگاه اشاره کرد و افزود: باید از اجتماع و رفتاری که باعث شیوع بیماری کرونا گردد خودداری شود.

 


نوری اظهار داشت: با توجه به وجود کرونا حساسیت ویژه‌ای در انجام کار با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین تمامی پروتکل‌های بهداشتی با ضدعفونی لحظه‌به‌لحظه رعایت می‌شود.

کد خبر 952305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha