ازدواج یک هزار و ۵۶۵ جوان در هلال احمر

همتی از انتخاب "مشاور جوان" خود از میان جوانان فعال هلال احمری خبر داد و گفت: برای کمک به قوام زندگی زوج‌های جوان هلال احمری، سعی می کنیم حداقل یکی از کالاهای ضروری زندگی آنها را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر «کریم همتی» در مراسم تجلیل از زوج‌های جوان هلال‌احمری به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  و با حضور رئیس سازمان جوانان و سه زوج به نمایندگی از 1565 زوج جوان هلال احمری برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای جوانان، تاکید کرد: باید قدردان جوانان هلال احمر باشیم چراکه بخشی از وظایف و خدمات هلال احمر بر دوش این عزیزان است. دوست داشتیم این مراسم به شکل ویژه‌تر و با حضور تمام زوج های جوان هلال احمر برگزار می شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا، اجازه برگزاری چنین گردهمایی بزرگی را نداشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در این مراسم از انتخاب "مشاور جوان" خود از میان جوانان فعال هلال احمری خبر داد و گفت: همه ما در هلال احمر و همه مردم کشور به این جوانان داوطلب و ایثارگر بدهکار هستیم و تلاش می کنیم به جوانانی که همواره در کنار مردم هستند کمک کنیم تا با تامین حداقل یکی از کالاهای اساسی جهیزیه، به قوام زندگی این جوانان کمکی کرده باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین گفت: با همکاری و همفکری مسئولان جمعیت به دنبال تدوین برنامه ای برای ایجاد توان افزایی در جوانان عضو هلال احمر و استفاده از ایده های جوانان در موضوعات مختلف از جمله تولید انرژی، پنل‌های خورشیدی و ... هستیم تا بتوانیم بحران های احتمالی را با استفاده از ایده های جوانان و براساس توان داخلی جمعیت هلال احمر مدیریت کنیم.


وی خطاب به زوج‌های جوان هلال احمر تاکید کرد: برای فائق آمدن بر مشکلات و سختی های زندگی باید همواره به لطف خداوند و روزهای خوب آینده امیدوار بود. با قدم گذاشتن جوانان در مسیر ازدواج، خداوند خیرات خود را به آن خانه و خانواده ارزانی می‌دارد.


دکتر همتی در ادامه گفت: امیدواریم خانواده هلال احمر روزبه روز بزرگتر و گسترده تر شود چرا که حضور شما جوانان مایه آرامش مردم بوده و در بسیاری از حوادث به نجات جان انسان‌ها، ارتقای تاب آوری و تسکین آلام جامعه کمک کرده اید. شما امدادگران و جوانان، همراهان همیشگی هلال احمر هستید. ارتش آماده ای که می تواند از هر سد و مانعی عبور کند و ما مسئولان هلال احمر نه به به عنوان فرمانده بلکه به عنوان همراه شما، می توانیم از این ارتش به بهترین نحو برای خدمت به مردم کشورمان استفاده کنیم.


دکتر گل‌فشان؛ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز فرخنده پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ابراز امیدواری کرد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ازدواج و فرزندآوری، جمعیت هلال احمر بتواند با فرهنگ سازی به رفع مشکلات جوانان و ازدواج آسان آنها کمک کند.


لازم به ذکر است در این مراسم از سه زوج هلال احمری به نمایندگی از 1565 زوج که در یک سال اخیر به جمع خانواده بزرگ هلال احمر پیوسته‌اند، تجلیل و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اهدا شد.

کد خبر 952332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha