اجرای طرح قربانی مشارکتی با هدف کمک به نیازمندان در کانون «پیمان غدیر»

پاشه از اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم خبر داد که با هدف کمک به نیازمندان همزمان با روز عید غدیر خم انجام می شود.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در تعالیم دینی چهار روز به عنوان «عید» تعیین شده که یکی از آنها «عید غدیر» است که در این راستا کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در طول سالیان متمادی در این روز به برگزاری برنامه های ویژه و باشکوه اقدام کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: در این راستا، این کانون فرهنگی و هنری در نظر دارد که در روز عید غدیر خم با مشارکت آحاد خیرین و نیکوکاران طرح قربانی مشارکتی را با هدف کمک به نیازمندان و مستضعفین به اجرا در آورد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با نیت تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان(عج) و رفع بلا و گرفتاری مردم انجام می شود، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، افرادی که هزینه کافی برای خرید گوسفند به منظور قربانی ندارند؛ به اندازه توان مالی خود؛ در تهیه دام قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان سهیم شوند.

 

پاشه مردم می توانند با پرداخت هر مقداری از خرید گوسفند در ثواب قربانی آن با دیگران سهیم شده و یا سنت  حسنه عقیقه را دراین روز پر برکت انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، مرکز نیکوکاری غدیر و پایگاه مقاومت بیسج نجف اشرف اجرا می شود، گفت: شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۰۹۲۴ جهت واریز کمک های مردمی در این برنامه نیک و خداپسندانه اعلام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در پایان گفت: گوشت های قربانی نیز پس از بسته بندی در روز عید سعید غدیر خم میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع می شود.

 

کد خبر 952360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha