۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان ایلام برگشته اند

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه کمیسیون کارگری استان در کشور رتبه اول را کسب کرد، گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان ایلام برگشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد:  با توجه به شعار سال جاری با عنوان «جهش تولید» توجه جدی همه دستگاه های متولی در این زمینه لازم و ضروری است.

 

«قاسم سلیمانی دشتکی»  با تاکید بر اینکه اولویت اصلی و مهم امور اقتصادی استان تحقق شعار جهش تولید است، افزود: داشتن روحیه جهادی مسئولان در رفع موانع پیش روی تولید و جهش در زمینه های مختلف تولیدی امری مهم و ضروری است.

 

وی ابراز کرد: اگرچه با شیوع ویروس منحوس کرونا و تحریم های اقتصادی، شرایط سختی پیش روی تولید و اقتصاد کشور  وجود دارد اما  با روحیه جهادی دوران ۸ سال دفاع مقدس می توان بر این مشکلات و موانع غلبه کرد.
 

 

استاندار ایلام تصریح کرد: با وجود این شرایط، استان ایلام از آغاز سال تا کنون در عرصه کار، تلاش و تولید موفق بوده و به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است و در این راستا با تقویت رایزنی ها توفیقات ارزشمند و امیدوار کننده ای برای استان به دست آمده است که انشاء الله در ادامه به رونق و جهش تولید منجر می شود.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه گریزی به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشت و گفت: در این زمینه با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم و در این حوزه جزو استان های موفق در کشور هستیم.

 

وی در ادامه از کسب رتبه اول عملکرد کمیسیون کارگری استان خبر داد و  ابراز کرد: در این رابطه با مداخله گری به موقع در موضوعات مختلف از جمله شرایط کرونایی این کمیسیون نقش بازدارندگی قابل قبولی در جلوگیری از بیکار شدن کارگران و صاحبان شغل داشته است.

 

استاندار ایلام در ادامه از نقش خوب و ارزشمند دستگاه قضا در حمایت از فضای کسب و کار استان تقدیر کرد و گفت: اینجا لازم است از همکاری و تعامل خوب دستگاه قضا در امور مختلف از جمله نقش بارزی که در حمایت از کار و کارگر در کمیسیون کارگری داشته است تشکر نمایم.

 

 در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی، خدماتی و گردشگری مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی چرداول، طرح گلخانه ای هیدروپونیک مهران، سیلوی گندم ۲۰ هزار تنی دره شهر، طرح گردشگری آسمان آباد چرداول و شرکت تعاوني سولفات پتاسیم ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاذ گردید.

کد خبر 952389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha