برگزاری مسابقه مجازی با موضوع نماز جمعه در آستارا

مهدوی از برگزاری مسابقه مجازی با موضوع نماز جمعه در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: این مسابقه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، در این شهرستان برگزار می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه علاقمندان برای شرکت در مسابقه مذکور می توانند به آدرس اینستاگرامی emamzade.astara مراجعه کنند،افزود: سوالات مسابقه در آدرس اینستاگرامی مذکور بارگذاری شده و شرکت کنندگان باید پاسخ های صحیح را به صورت یک عدد پنج رقمی به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دایرکت پیج امامزادگان به نشانی اینستاگرامی قید شده ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان می توانند پاسخ های صحیح را همراه با مشخصات خود به شماره واتساپ ۰۹۱۱۶۰۰۱۰۸۴ ارسال کنند.

 

مهدوی گفت: به پنج نفری که پاسخ صحیح به جواب های مسابقه داده باشند از سوی از سوی مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) و ستاد نماز جمعه آستارا جایزه نقدی ۵۰ هزار ریالی اهدا می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه ۸ مرداد آخرین مهلت ارسال پاسخ های صحیح جهت شرکت در مسابقه مجازی با موضوع نماز جمعه است، اظهارکرد: نفرات برتر مسابقه جمعه(۱۰ مرداد ) در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تجلیل می شوند.

کد خبر 952507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha