ضرورت حمایت از مؤسسات قرآنی آسیب دیده از کرونا

​منتظری گفت: برای حمایت از مؤسسات قرآنی که در شیوع کرونا دچار آسیب شدند با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتگو خواهیم کرد.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از خلأهای جدی که احساس می شود ضرورت انسجام و هم اندیشی در مدیریت مؤسسات و فعالیت های قرآنی است.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدابیر خوبی برای اینکه مجموعه نقش آفرینان عرصه قرآن تحت یک مدیریت واحد قرار بگیرند اتفاق افتاد و به هر مجموعه که دستگاه های متولی فعالیت های قرآنی به یکدیگر نزدیکتر شوند خروجی فعالیت های قرآن و عترت افزایش می یابد.

 

منتظری به منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز مؤسسات قرآنی اشاره کرد و افزود: به فعالان قرآنی تأکید داریم که یک تیم تخصصی از چهره های باتجربه بنشیند و تحلیلی از وضع موجود داشته باشند و راهکارهای پیشنهادی خود را برای ارتقاء فعالیت های قرآنی مطرح کنند و از طریق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این موضوعات را پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: ضرورت حمایت از مؤسسات قرآنی در شرایط کرونا باید رقم بخورد در این ایام بسیاری از مؤسسات قرآنی در سطح کشور تعطیل است که این مؤسسات باید به صورت ماهانه اجاره ای را بپردازند و هزینه هایی به دوش این موسسات قرار دارد که تدابیری برای تداوم فعالیت این موسسات باید اتخاذ شود و از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم را پیگیری می کنیم.

 

کد خبر 952552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha