توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقلام مختلف بهداشتی در کردستان

شیخی زاده، از توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقلام مختلف بهداشتی در قالب بسته های حمایتی ویژه مقابله با کرونا در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر این استان خبر داد.

محمدرسول شیخی‌زاده ،مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، اظهار داشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقلام مختلف بهداشتی در قالب بسته های حمایتی ویژه مقابله با کرونا در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر در این استان توزیع شد.

وی فزود: این کمک‌ها از سوی مراکز نیکوکاری استان و در راستای رفع نیازمندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه در زمینه تهیه اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا جمع آوری و توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خیرین نیک اندیش از طریق مراکز نیکوکاری حدود ۲۰ هزار ماسک عدد رایگان نیز در بین نیازمندان استان توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: همچنین یک هزار و ۸۰۰ لیترمحلول ضدعفونی‌کننده نیز تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه براین کمک‌ها و با مشارکت خیران در مراکز نیکوکاری استان، ۲ هزار و ۲۰۰ پک بهداشتی جمع‌آوری و در میان نیازمندان همان منطقه توزیع شده است.

شیخی زاده افزود: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری سروآباد، اورامان، دزلی، دیواندره، دهگلان و مرکز نیکوکاری دانشگاه کردستان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود:ارزش ریالی مجموع این کمک‌ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد:کمیته امداد استان نهایت تلاش را انجام می دهد که از طریق مختلف به ویژه کمک‌های خیرین، بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع  کند.

کد خبر 952694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha