مسابقه کتابخوانی «دانستنی های ازدواج سالم» در اراک

کربلایی حسنی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «دانستنی های ازدواج سالم» ویژه عموم شهروندان خبر داد.

«حمید کربلایی حسنی» ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که سازمان فرهنگی شهرداری اراک هر ماه و در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی می کند.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه این سازمان در راستای اهداف کلان خود در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است، بیان کرد: عموم شهروندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در مسابقه می بایست فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از وب سایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و در پایان خبر مربوط به مسابقه بارگیری نمایند، ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست پاسخ صحیح را به صورت عدد 4 رقمی که از چپ به راست پاسخ صحیح مربوط به سؤالات می باشد، به سامانه 30001293 ارسال نمایند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال پاسخ ها جمعه 31 مرداد ماه جاری است، اضافه کرد: شرکت کنندگان از ذکر هر گونه توضیح اضافه شامل نام و آدرس و ... در متن پیام خودداری نمایید.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، ادامه داد: امید است با برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر افزایش آگاهی اقشار مختلف جامعه بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و گکتابخوانی برداریم.

کد خبر 952967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha