مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در قزوین آغاز شد

با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمالی پور استاندار قزوین، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و نهضت تعاون و احسان در مسجدالنبی قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و نهضت تعاون و احسان که امروز (شنبه ۴ مرداد) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه مشاهده می کنیم ارگان ها، نهادها، مردم، خیران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و فعالان جهادی و مسجدی همه و همه در هدیه دادن به کسانی که نیازمند هستند و توزیع امکانات وارد عمل شدند و نهضت تعاون و احسان شکل گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: ان شاالله این آمادگی را پیدا کنیم در مراحل بعدی رونق تولید ملی و جهش تولید را برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات و گرفتاری نیازمندان به صورت اساسی داشته باشیم تا نیازمندان هم با فعالیت و کار زندگی خود را سامان دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: از خداوند متعال می خواهیم این ویروس منحوس و بدرفتار را از سر مسلمان و مردم دنیا بردارد و آسایش، امنیت، راحتی و بهداشت نصیب آحاد مردم شود.

 

در ادامه معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق داریم در عمل به فرامین رهبری و در ایامی که جهان درگیر بیماری منحوس کرونا است، با اتحاد، انسجام و همدلی در سطح مدیران و مسئولان، با تشکیل قرارگاه های مشترک برای هماهنگی اجرای رزمایش های مومنانه، آرامش در جامعه و حل مسئله معیشت نیازمندان را پیگیری کنیم.

 

«حمزه برین» افزود: استان قزوین با همت و همراهی مسئولان در دولت، نهادهای اسلامی و مجموعه های فرهنگی توانسته فعالیت های خوبی را رقم بزند و این دوره از کمک های مومنانه در سه مرحله رقم می خورد.

 

وی تأکید کرد: امروز شاهد آغاز رزمایش تعاون و احسان به همت نماینده ولی فقیه در استان و همراهی نهادهای فرهنگی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستیم و امیدواریم با این همراهی گام اول را به نیت امیرالمومنین (ع)، گام دوم را در محرم به نیت امام حسین (ع) و گام سوم را به نیت پیامبر (ص) در ماه صفر برداریم.

 

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: انتظار است مردم حمایت خود را از این کار همانند رزمایش کمک مومنانه داشته باشند تا بتوانیم از نیازمندان دستگیری کنیم.

 

کد خبر 952992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha