سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد از نعمت گاز بهره مند می شود

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت: سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد تا پایان تابستان سال جاری با همت و مشارکت سپاه بجنورد از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، « دکتر سید محمد پاکمهر» امروز(4 مرداد) در جلسه مشترک با فرمانده سپاه بجنورد و رئیس شرکت گاز شهرستان بجنورد که با محور رفع مشکلات و موانع عدم اجرای پروژه انتقال خط لوله گاز از باغچق به سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد در محل سالن جلسان سپاه بجنورد برگزار شد، گفت: سپاه و بسیج همیشه با مردم و برای خدمت به آنان پیش قدم بوده و هست.

 

 

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید به تلاش در جهت اجرایی شدن این پروژه تا قبل از آغاز فصل پاییز، افزود: با پیگیری و استفاده از ظرفیت هایی همچون وسایل نقلیه سنگین اداره راه و شهرسازی، پتروشیمی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کارخانه آلومینای جاجرم و با مشارکت و راهبری سپاه بجنورد، تا پایان تابستان سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد به خط لوله گاز طبیعی وصل و از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

 

 

مهدی الهی راد، فرمانده سپاه بجنورد نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح علت عدم اجرای این پروژه، بیان کرد: حدود 16 کیلومتر از این پروژه توسط شرکت گاز انجام شده و با توجه به اینکه در وسط پروژه حدود 200 متر به صخره برخورد کرده، پروژه به دلیل عدم اعتبار رها شده است.

 

 

وی افزود: با اجرای پروژه انتقال لوله گاز به سه روستای هدف علاوه بر اینکه این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، راه دسترسی به حدود 700 هکتار مزارع کشاورزی برای اهالی روستای باغچق- بجنورد که آرزوی دیرین آنان است، فراهم می شود.

 

 

فرمانده سپاه بجنورد اضافه کرد: سپاه و بسیج در جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم این شهرستان در هرجایی که احساس نیاز باشد ورود کرده و با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های دستگاه های دولتی و مسئولان استانی و شهرستانی در راه توسعه شهرستان بجنورد و استان تلاش خواهد کرد.

 

 

دانیال نقویان، مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه اظهارداشت: سپاه جوادالائمه(ع) نیز با تمام توان و ظرفیت های موجود در کنار سپاه بجنورد و مساعدت ها و پیگیری های نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

کد خبر 953027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha