امکان تردد باند رفت جاده صدرا به باجگاه فراهم شد

حاجی پور گفت: باند رفت جاده صدرا به باجگاه با نام بزرگراه «شهید سلیمانی» با پیگیری های شرکت عمران شهر صدرا در روز یکشنبه (۵ مرداد) بازگشایی خواهد شد و شهروندان می توانند از این مسیر تردد کنند.

«خلیل حاجی پور» با اشاره به بازگشایی باند رفت جاده صدرا به باجگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مسیر رفت بزرگراه «شهید سلیمانی» با پیگیری های شرکت عمران شهر صدرا در روز یکشنبه 5 مرداد، بازگشایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا افزود: باند برگشت این بزرگراه که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است با فعالیت پیمانکاران و رفع معارض رفع شده املاک نیز تا چهار ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: با طرح موضوع در جلسه شورای ترافیک استان، طرح و مصوبه بازگشایی اخذ شده است و با هماهنگی با پلیس راه فارس، تمهیداتی برای جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی و صدور مجوز نهایی فعالیت این بزرگراه به انجام رسیده است.

حاجی پور اعلام کرد: تهیه کانکس برای استقرار پست ثابت کنترل تخلفات در محل تقاطع با بزرگراه «شیراز- مرودشت»، تامین تجهیزات روشنایی و سرمایشی در محل برای استقرار پرسنل به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، تامین نیروی انسانی برای همکاری با پلیس راه در کنترل تخلفات و ... از جمله این تمهیدات است.

وی ادامه داد: دوربرگردان در انتهای بزرگراه نیز با هدف تردد شهروندانی که به هر دلیلی وارد محور شده اند در نظر گرفته شده تا امکان بازگشت به شهر صدرا در انتهای مسیر قبل از تقاطع با بزرگراه «شیراز- مرودشت» وجود داشته باشد و همچنین افزایش و ارتقای علایم ترافیکی و راهنمایی برای ایمن سازی بیشتر در محل تقاطع اعمال شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا تصریح کرد: بر اساس مطالعات ترافیکی انجام شده، پیش بینی می شود که یک سوم سفرهای خروجی از صدرا و این جاده به انجام برسد که در کاهش ترافیک در محور ورودی خلیج فارس به شهر صدرا نیز نقش موثری ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح یک روزه این بزرگراه در حدود 20 روز قبل، گفت: در حدود 20 روز قبل این بزرگراه به مدت یک روز در مسیر رفت و با اخذ مجوز از پلیس راه استان، افتتاح شد که به دلیل تخلفات رانندگی و حرکت برخی افراد در مسیر برگشت، مجددا مسدود شد اما اکنون با استقرار کانکس ثابت پلیس راه برای کنترل حرکت خودروها مانعی برای باز بودن مسیر رفت وجود ندارد.

کد خبر 953109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha