اماکنی که در آنها شاهد برگزاری تجمعات عمومی هستیم تعطیل خواهند بود

جعفری با اشاره به این که همه اماکنی که در آن ها شاهد تجمعات عمومی هستیم، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، گفت: از مردم عزیز می خواهیم که با جدیت بیشتری مسائل بهداشتی را رعایت کنند؛ زیرا شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،«حسن جعفری» امروز(4 مرداد) در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی گفت: از مردم عزیز می خواهیم که با جدیت بیشتری مسائل بهداشتی را رعایت کنند؛ زیرا شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا هستیم؛ بر اساس مصوبه ستاد استانی، از امروز هرگونه اطراق در پارک‌ها و بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حاشیه بولوارها ممنوع است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به درخواست ستاد مقابله با کرونا در ورزش از فدراسیون کشتی برای ارائه پروتکل اجرایی؛ افزود: تا اطلاع ثانوی مراکز تفریحی و آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدن‌سازی و کتابخانه‌ها تعطیل می‌شوند و باشگاه‌های ورزشی هم امکان ادامه فعالیت نخواهند شد.

 

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی تصریح کرد: اماکنی که در آن ها شاهد تجمعات عمومی هستیم، شامل سینماها، سالن‌های تئاتر و همایش‌ها و همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی از امروز شنبه 4مردادماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

 

وی با اشاره به این که مراسم مربوط به ایام ماه محرم هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد؛ گفت: برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی، مذهبی و همایشی در خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

 

کد خبر 953146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha