امروز تمام هیمنه دشمنان تبلیغات رسانه ای شده است

حجت الاسلام نکونام گفت: امروز تمام هیمنه دشمنان تبلیغات رسانه ای شده و می خواهند با جنگ رسانه ای به اهداف شوم خود برسند که ما باید در این راستا بصیرت خود را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۳ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: امروز سالروز عملیات مرصاد است که ارتش بعثی با حمایت منافقین به سرپل ذهاب حمله کردند و شکست سختی به آن ها تحمیل شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: منافقین از همان سال های ابتدایی انقلاب کار خود را شروع کردند و در این سال ها نیز با حمایت های آمریکا و دشمنان اسلام می خواهند چهره جمهوری اسلامی را در جهان مخدوش کنند که تاکنون موفق نشده اند.

 

حجت الاسلام نکونام ایام پیش رو از جمله روز عرفه و روزهای ماه ذی الحجه را فرصت مناسبی برای دعا و استغاثه به درگاه خداوند برای ریشه کنی ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: مراسمات باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک همراه باشد تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز فرار بنی صدر از کشور و خفت منافقین اشاره کرد و ادامه داد: امروز تمام هیمنه دشمنان تبلیغات رسانه ای شده و می خواهند با جنگ رسانه ای به اهداف شوم خود برسند که ما باید در این راستا بصیرت خود را تقویت کنیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با بزرگ جلوه دادن مشکلات و بی تدبیری ها وضعیت کشور را رو به زوال نشان دهند که قطعا با بصیرت مردم اهداف شوم آنان به نتیجه نخواهند رسید.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان حتی در این ایام کرونایی نیز به دنبال خالی کردن دل مردم هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل که روزی تابستان داغ برای جمهوری اسلامی طراحی می کردند اکنون خودشان در فلاکت افتاده اند و رو به زوال هستند.

 

کد خبر 953184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha