گازرسانی به  ۹ واحد تولیدی و شهرک شهید رحمانی خوسف

فرماندار خوسف گفت: گاز رسانی به ۹ واحد تولید و شهرک شهید رحمانی خوسف تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد شفیعی» امروز (4 مرداد) در ستاد تسهیل و روفع موانع تولید شهرستان خوسف که با حضور «عباس جرجانی» سرپرست سازمان صمت و «مهدی پارسا» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: آبرسانی به کارخانه چدن خوسف به صورت 100 درصدی انجام می شود.

 

فرماندار خوسف با اشاره به مشکلات کارخانه چدن خوسف و تعطیلی چندماهه آن، گفت: این کارخانه به صورت مرحله ای راه اندازی شده است و طبق گفته سرمایه گذاری چینی این کارخانه، کوره این کارخانه ظرف 20 روز آینده راه اندازی خواهد شد.

 

شفیعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اولویت نخست کارخانه چدن نیست، افزود: برای تهیه مواد اولیه در ماه های آینده، 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مشکل آب شرب بزرگترین کشتارگاه شرق کشور هنوز حل نشده است، گفت: در این خصوص شرکت آب و فاضلاب سال گذشته قول مساعد داده ولی هنوز عملیاتی نشده، لذا این مشکل باید از سوی این شرکت رفع شود.

 

فرماندار خوسف تصریح کرد: گاز رسانی به  9 واحد تولیدی خوسف با اعتبار 410 میلیون تومان تا هفته دولت و گاز رسانی به 46 روستای خوسف تا پایان امسال انجام می شود.

 

شفیعی از معرفی ۲۷ طرح کشاورزی برای تقسط و امهال اقساط به بانک های عامل خبر داد و گفت: تمامی طرح های آسیب دیده از محل بیماری کرونا را برای تقسط تسهیلات به بانک معرفی می کنیم. 

 

کد خبر 953186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha