مددجویان مستأجر ۲۵ میلیون تومان ودیعه مسکن دریافت می کنند

صیادی گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که مستاجر بوده و دارای شرایط لازم باشند، در شهر قزوین ۲۵ میلیون و در سایر شهرها ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «محمد صیادی» بیان کرد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد به طور مستمر در حال انجام آن است، حمایت از مددجویان در بحث مسکن است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: این حمایت برای مددجویان واجد شرایط به صورت خرید یا احداث مسکن، برای برخی دیگر تعمیر و نوسازی مسکن و برای مابقی مددجویان فاقد مسکن پرداخت اجاره بهاء و ودیعه مسکن است.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ها از جمله اجاره بهاء، با تمهیدات اندیشیده شده، مقرر شده است که در اقدامی فوری تسهیلاتی به مددجویان پرداخت شود.

 

صیادی تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت که دارای شرایط لازم بوده و در پرونده آنها عنوان مستأجر ثبت شده باشد، در شهر قزوین 25 میلیون و در سایر شهرها 20 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن دریافت می کنند.

 

وی عنوان کرد: مددجویان باید مدارک لازم را به ادارات کمیته امداد ارائه کنند تا پس از مشخص شدن افراد واجد شرایط، برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد آمادگی دارد تا با تعامل برای ساخت یا خرید خانه برای مددجویان اقدام کند از این رو در روستاها و شهرها زمین های اهدایی برای مددجویان ساخته می شود که در این رویکرد همراهی و تعامل خیران و نیکوکاران تأثیر بسزایی داشته است.

 

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار استان می توانند برای اهدای کمک های خود در تأمین مسکن نیازمندان به ادارات کمیته امداد امام (ره) مراجعه کرده و یا با کد #028*8877* در طرح رضوان مشارکت کنند.

 

کد خبر 953334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha