بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی در بخش اسفندقه آسفالت شد 

مسلم قادری گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح ابرار، کار بستر سازی و آسفالت محور سرخوئیه - انگرچاله بخش اسفندقه در دستور کار این معاونت قرار گرفت که با همت جهادی کار آسفالت ۱۱ و نیم کیلومتر از تعهد اجرای این طرح به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «مسلم قادری» گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح ابرار، کار بستر سازی و آسفالت محور سرخوئیه - انگرچاله بخش اسفندقه در دستور کار این معاونت قرار گرفت که با همت جهادی کار آسفالت ۱۱ و نیم کیلومتر از تعهد اجرای این طرح به اتمام رسید.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: برای اجرای این طرح راه روستایی بیش از ۳میلیارد تومان اعتبار و استفاده از تجهیزات و امکانات این اداره کل هزینه شده است.

وی ابراز کرد: با زیر بار ترافیکی قرار گرفتن این محور روستایی بیش از ۲۷۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر یکهزار نفر از روستاهای انگر چاله، سرخوئیه بالا و پائین، قنات، جنت و خموروتوئیه و ۱۰ آبادی دیگر بخش اسفندقه از نعمت راه روستایی مناسب بهره مند شدند.

قادری اظهار کرد: با احداث این راه روستایی آهنگ توسعه و پیشرفت در مناطق روستایی بیشتر و انگیزه مردم و اهالی برای زندگی در روستاها و افزایش تولیدات روستایی را در پی دارد.

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به روند و سرعت اجرای طرح ابرار (اقدام برای راه های روستایی اولویت دار )، عنوان کرد: در قالب این طرح تا کنون ۳۴ کیلومتر آسفالت، ۲۰ کیلومتر تیغ زنی و ۲۲ کیلومتر راه روستایی زبرسازی شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توکل بر خداوند و با همت جهادی تا پایان امسال ۵۹ کیلومتر راه روستایی را در جنوب کرمان آسفالت و زمینه تردد آسان و ایمن مردم روستایی را فراهم می کنیم که با این اقدام در مجموع در جنوب کرمان ۴۰ روستا در جنوب کرمان دارای راه مناسب و ۱۵ روستا از بن بست خارج می شوند.

کد خبر 953394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha