اجرای طرح ملی «کاج» در آران و بیدگل

مسؤول ایمنی و بهداشت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از اجرای طرح ملی کاربست اعتیاد در جامعه کار و تولید، موسوم به «کاج» در این مجتمع صنعتی خبر داد.

«محمود دخیل پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اجرای «طرح ملی کاربست شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید»، موسوم به «کاج» از تیرماه سال جاری در مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است. 

 

مسؤول ایمنی و بهداشت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: برنامه کار بست ملی شیوع ‌شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید به منظور استقرار مداخلات پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید با همکاری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی در این مجتمع در حال انجام است. 


وی خاطر نشان کرد: این طرح، سه بسته خدمتی با عنوان مجموعه آموزش و ترویج سبک زندگی سالم، استقرار تسهیلات مراقبت جسمی، روانی و اجتماعی با الگوی برنامه همیار کارکنان در خانه های بهداشت کارگری و اعتبار بخشی و رتبه ‌بندی کارفرمایان سلامت‌ محور را در بر دارد.

 

به گفته دخیل پور، این طرح با هدف افزایش بهره ‌وری نیروی کار، کمک به افزایش مهارت و دانش عمومی کارکنان در اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، جلوگیری از ایجاد درگیری و برخوردهای مخرب با افزایش مهارت‌های مدیریت هیجان، جلوگیری از افزایش و کنترل حوادث ناشی از کار، تقویت روحیه همدلی و نیز جلوگیری از هدر رفت منابع، اجرا می‌شود. 

 

مسؤول ایمنی و بهداشت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: اجرای طرح ملی کاج در مجتمع فولاد کویر تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 953406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha