افزایش تلفات جاده‌ای و درون‌شهری در خوزستان

شریعتی از افزایش تلفات جاده‌ای و درون‌شهری در برخی شهرهای خوزستان از جمله آبادان، اهواز، امیدیه و ماهشهر خبر داد و گفت: بیشترین تلفات درون‌شهری در اهواز مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (یکشنبه 5 مرداد) در حاشیه جلسه شورای ترافیک خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه پیرامون شهر اهواز است و با توجه به اینکه در این شهر کارهای توسعه‌ای و تقاطع‌های هم‌سطح انجام شده، سرعت حرکت وسایل نقلیه بالا رفته است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه تلفات جاده‌ای و درون‌شهری در شهرهای استان از جمله آبادان، اهواز، امیدیه و ماهشهر افزایش پیدا کرده افزود: در جلسات گذشته شهرداران و فرمانداران آبادان و ماهشهر را خواستیم تا اصلاحاتی در این شهرها انجام دهند تا همزمان با روان بودن حمل و نقل، جاده‌ها نیز ایمن شوند که آبادان، ماهشهر و امیدیه کار را آغاز کردند و وضعیت بهتر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز مختص شهر اهواز بود چراکه بیشترین تلفات درون شهری در اهواز مشاهده می‌شود تصریح کرد: کارهای زیرساختی بسیار خوبی در اهواز در حال انجام است اما توسعه باید همه جانبه بوده و بیشترین مزایا و حداقل عوارض را داشته باشد.

 

شریعتی با بیان اینکه باید عوارض را کنترل و طوری مدیریت کنیم که آمار فوتی‌های ما به حداقل برسد و این رشد چشمگیر را نداشته باشد اضافه کرد: بنا شد ظرف ۲ تا سه هفته آینده شهردار اهواز، برنامه‌های اجرایی و عملیاتی که می‌توان در کوتاه‌مدت و بلندمدت به اجرا درآورد را ارائه دهد و سپس تصمیم‌گیری و اقدام شود تا در پایان سال متناسب با کاهش ۱۰ درصدی که پیش‌بینی شده، پیش برویم‌.

 

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با انجام این کارها از افزایشی که در سال ۹۸ داشتیم، جلوگیری شود و به سمت بهبود و روان بودن و در عین حال ایمن شدن درون شهرهای استان، خصوصا اهواز برویم.

 

کد خبر 953502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha