افزایش اهتمام به پروتکل های بهداشتی در رستوران ها و اماکن پذیرایی گلستان

تجری گفت: با توجه به بازرسی ها و نظارت های انجام شده میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن پذیرایی گلستان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» ظهر امروز (یکشنبه 5 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به طولانی شدن روند شیوع ویروس کرونا باید نسبت به معیشت مردم در ستاد کرونا تدبیر شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: تعطیلی اصناف و محدودیت فعالیت اماکن اقامتی و گردشگری باعث ضرر و زیان های اقتصادی زیادی شده است.

 

تجری بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط شیوع کرونا تداوم دارد باید با رعایت پروتکل های بهداشتی نگاه ستاد کرونا نسبت به صرفاً محدودیت فعالیت تغییر پیدا کند.

 

وی افزود: یا باید تصمیم بگیریم که تمامی فعالیت های اصناف را متوقف کنیم و یا اینکه باید شرایطی را فراهم سازیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف و گروه های مختلف بتوانند به کار خود ادامه دهند و یکی از این دو روش باید مبنای کار ستاد کرونا باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان متذکر شد: اعتقاد داریم که باید در همه بخش های اقتصادی به سمتی برویم که پروتکل ها رعایت شود و بیکاری کارگران و افرادی که در این تأسیسات فعالیت می کنند زندگی آنها را با مشکل رو به رو می کند.

 

تجری خاطرنشان کرد: با توجه به بازرسی مراکز بهداشتی از رستوران ها و اماکن پذیرایی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گلستان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یافته است و در رستوران ها از بدو ورود نسبت به ضدعفونی، ملاحظات بهداشتی در هنگام بسته بندی غذا و غیره اقدام می شود.

 

کد خبر 953539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha