پنجره فضای کسب و کار باید به سمت الکترونیک شدن پیش برود

رحیمی در مراسم افتتاح پنجره اتاق کسب و کار، با اشاره به اینکه پنجره فضای کسب و کار باید به سمت الکترونیک شدن، پیش برود، یادآور شد: با افتتاح این پنجره، کار اخذ مجوز از 70 روز به 72 ساعت کاهش می یابد و امیدواریم شاهد کاهش بیشتر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 5 مرداد) در مراسم افتتاح پنجره اتاق کسب و کار که در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز سالروز پیروزی در عملیات «مرصاد» است و پیشاپیش عید سعید غدیرخم و دهه «ولایت» را تبریک عرض می کنم، کفت: این کار ارزشگذاری و تسهیل کننده فضای کسب و کار است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بعد از اینکه این موضوع به عنوان یک ابتکار توسط وزیر اعلام شد استان فارس هم به عنوان دومین استان این پنجره را آماده افتتاح کرد، افزود: اتفاقات خوبی در چند سال اخیر در حوزه شفاف شازی و فضای کسب و کار روی داد.

وی با اشاره به ارتقا فضای کسب و کار استان به اندازه 20 رتبه، افزود: پیش از این رتبه فضای کسب و کار استان 23 بود.

رحیمی با اشاره به اینکه پنجره فضای کسب و کار باید به سمت الکترونیک شدن پیش برود، یادآور شد: با افتتاح این پنجره، کار اخذ مجوز از 70 روز به 72 ساعت کاهش می یابد و امیدواریم شاهد کاهش بیشتر باشیم.

وی با یادآوری این مطلب که تسهیل در تجارت به ویژه تجارت خارجی شکل گیرد، یادآور شد: تحت فشارهای مختلف اقتصادی هستیم اما باید با فعالیت بیشتر تسهیل در تجارت را رقم بزنیم.

کد خبر 953574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha