صادرات در حال حاضر می تواند راهکاری برای گذر از شرایط سخت کنونی باشد

رزاقی با انتقاد به پیمان سپاری ارزی توسط بانک مرکزی گفت: پیمان سپاری ارزی اهرمی است که بانک مرکزی برای جبران مشکلات ارزی بر گردن بازرگانان قرار داده است و صادرات در حال حاضر می تواند راهکاری برای گذر از شرایط سخت کنونی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رزاقی»، امروز (یکشنبه 5 مرداد) در مراسم افتتاح پنجره اتاق کسب و کار که در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، گفت: تلاش بخش خصوصی بر آن بوده در فضای کسب و کار، نقش خود را ایفا کند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان فارس با اشاره به اینکه بسترهای اقتصادی و سیاسی باعث شده نتوانیم جایگاهی در خور پتانسیل های کشور کسب کنیم، افزود: یکی از مشکلاتی که بخش خصوصی همیشه از آن شکایت داشت، طولانی بودن اخذ مجوز بود اما این پنجره، آن نقیصه را از بین می برد.

وی با اشاره به اینکه اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی باعث می شد تا به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اقتصادی روی دهد، تاکید کرد: صادرات در حال حاضر می تواند راهکاری برای گذر از شرایط سخت کنونی باشد.

رزاقی با انتقاد به پیمان سپاری ارزی توسط بانک مرکزی هم گفت: پیمان سپاری ارزی اهرمی است که بانک مرکزی برای جبران مشکلات ارزی بر گردن بازرگانان قرار داده است و اینچنین رفتاری اصلا شایسته نیست و بانک مرکزی مسیر صحیحی اجرا نکرده است چرا که بازرگانان را دچار مشکل می کند.

کد خبر 953575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha