تدارک 52 پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار ایلام

موسی نژاد از تدارک 52 پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار استان ایلام در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد پایگاه ها شامل دفاتر کمیته امداد در 15 نقطه استان و  37 مرکز نیکوکاری است که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم استان هستند.

 

«قنبر موسی نژاد» با اشاره به اینکه سال گذشته 25 میلیارد ریال نذورات قربانی در این استان جمع آوری شده است، گفت:  انتظار می‌رود این میزان در سال جاری به  ۳۲ میلیارد ریال افزایش یابد.


وی افزود:  امسال  به منظور راحتی  مردم نیکوکار استان در پرداخت نذورات قربانی روش‌های گوناگونی در نظر گرفته شده که علاوه بر امکان حضوری تحویل یا پرداخت نذورات قربانی، روش های الکترونیکی برای پرداخت نذورات نیز در نظر گرفته شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مردم استان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷*می‌توانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند.


موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته در تعدادی از شهرستان‌ها با همکاری و حضور شبکه دامپزشکی استان طرح قربانگاه  با هدف جمع آوری دام زنده قربانی اجراء که در این مکان ها ضمن قربانی و ذبح دام های اهدایی، بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 953584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha