عملیات مرصاد درسی برای عناصر ضد انقلاب و دشمنان بود

سردار کریمی گفت: عملیات مرصاد درس بزرگی برای عناصر ضد انقلاب و دشمنان سلام بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و در سی و چهارمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگی رزمندگان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا برای ما و نسل امروز جامعه اسلامی لازم و ضروری است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به عملیات مرصاد نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد بود، افزود: در این عملیات بار دیگر رزمندگان شجاع و با ایمان ایران اسلامی پس از چند روز درگیری با تقدیم شهدایی پیروز میدان شدند.

 

وی عملیات مرصاد را یکی از پرافتخار ترین و ماندگارترین عملیات ها در دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این عملیات غرور آفرین نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر کفر و بدخواهان نظام است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه عملیات مرصاد آخرین عملیات دفاع مقدس بود بیان کرد: سربلندی رزمندگان و ملت ایران اسلامی و شکست سنگین منافقین و عناصر ضدانقلاب نتیجه این  آخرین عملیات دفاع مقدس است.

 

 سردار کریمی در ادامه با اشاره به اینکه در این عملیات دشمنان انقلاب و عناضر ضد انقلاب خیالات واهی برای شکست جمهوری اسلامی ایران داشتند، گفت: در این شرایط رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی بسیج شدند و با ایمان و توکل به خدا بار دست دشمنان را از این آب و خاک کوتاه کردند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی پای کار آوردن ظرفیت عظیم بسیج مردمی و توانمندی های درونی را یکی از قابلیت های مهم عملیات مرصاد دانست و ادامه داد: این عملیات درس بزرگی برای ملت ایران است و امروز نیز باید برای حل مشکلات فعلی کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 953585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha