قزوین 27 شهید در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب کرده است

حقایق پور گفت: استان قزوین در عملیات افتخارآفرین مرصاد، 27 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، «غلامرضا حقایق پور» با اشاره به سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد بیان کرد: دشمنان بعثی که با حمایت کشورهای مختلف به ویژه آمریکا و اسرائیل جنگ تحمیلی را علیه ایران آغاز کرده بودند، مجبور به پذیرش قطعنامه 598 شدند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین افزود: ولی دشمنان بعد از پذیرش این قطعنامه با خیال واهی، تحلیل غلط منافقین و حامیان آنان از وضعیت و ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی و با استفاده از اصل غافلگیری بر ایران هجوم آوردند.

 

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام که همیشه در حراست از ارزش ‌های اسلام و انقلاب پای صحنه بوده و هستند در برابر هجوم دشمنان با اتحاد و یکپارچگی یکدیگر ایستادند و مقاومت کردند.

 

حقایق‌ پور تصریح کرد: در عملیات مرصاد آمادگی به موقع رزمندگان اسلام، حمایت و پشتیبانی مردم و هماهنگی مسئولان نظامی و غیرنظامی جمهوری اسلامی ایران بی ‌نظیر بود و همین موجب شکست دشمنان و ناکامی توطئه‌های شوم آنها شد.

 

وی با بیان اینکه استان قزوین 2 هزار و 908 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: از این آمار 27 شهید این استان در عملیات غرورآفرین مرصاد به مقام شهادت نائل شدند که یادشان را گرامی داشته و از رشادت‌ها و ایثارگری ‌های آنها تجلیل می ‌کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین عملیات مرصاد را نماد بصیرت، مقاومت، آگاهی و هوشمندی مردم ایران دانست و گفت: باید قشرهای مختلف جامعه از این عملیات ‌ها‌ که کشور ما با سخت‌ ترین شرایط در برابر عراق به پیروزی رسیده است، درس بگیرند.   

 

وی یادآور شد: امروز هم مردم ایران در سخت ‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی قرار دارد ولی با اتحاد، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ایستادند و توطئه‌ های آنها را خنثی کرده و می‌کنند.


 

کد خبر 953685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha